23 Haziran 2009 Salı

meyveli kedi dili pasta




şekil olarak istediğim sonucu alamadım kelepçeli kalıp kullandım .bir kaç saat sonrasında jelatin yardımı ile sertleşti ama ilk etapta akışkan olduğu için krema kedi dillerin arasından süzüldü,süt ve un ile hazırlanan normal kremanınkıvamı katı tutulursa bu sıkıntı yaşanmaz. kelepçeli kalıbın tabanına enlemesine,kenarlarına boylamsına kedi dilleri dizilir.istenilen krema harcı (ben krema ve beyaz çikoltadan yapılan ganaj krema yaptım) dökülür kremanın üzerine bir kat kedi dili dizilir.kremanın yarısına isteğe göre meyve püresi ilave edilir ( 2 adet şeftaliye 3 yemek kaşığı şeker ekleyerek blendardan geçirdim kremanın kalan yarısına ilave ettim.)ganaj kremada jelatin kullandığım için kıvamı dolapta durdukça sertleşti,normal krema ile yapmak isteyen var ise kremasını kıvamını katı tutmalı.altı beyaz üstü eklenen meyvenin rengini alarak 2 renkli bir görüntü çıkıyor ortaya.üzerinede istenilen meyveler dizilebilir.

Hiç yorum yok: